Zastosowanie metody CRM na rynku usług telekomunikacyjnych na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
Opis
- Autor/promotor:
- PAZIK, Wioletta
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Tytuł: Zastosowanie metody CRM na rynku usług telekomunikacyjnych na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 84 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-974
- 002 b 1 f a
- 100 1 PAZIK, Wioletta
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Zastosowanie metody CRM na rynku usług telekomunikacyjnych na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- 201 f Wioletta Pazik, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
- 215 a 84 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
- 820 a 974 b ZM/416
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/416
- Data: 2006
- Tytuł: Zastosowanie metody CRM na rynku usług telekomunikacyjnych na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/416
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia