Zastosowanie metody CRM na rynku usług telekomunikacyjnych na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • PAZIK, Wioletta
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Zastosowanie metody CRM na rynku usług telekomunikacyjnych na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2006
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 84 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-974
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 PAZIK, Wioletta
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Zastosowanie metody CRM na rynku usług telekomunikacyjnych na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.
  • 201 f Wioletta Pazik, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2006
  • 215 a 84 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2006
  • 820 a 974 b ZM/416

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/416
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia