Wyniki badań budżetów gospodarstw domowych jako źródło informacji marketingowej

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • MIKOŁAJCZYK, Magdalena
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Wyniki badań budżetów gospodarstw domowych jako źródło informacji marketingowej
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2007
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
  • Opis fizyczny: 112 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1103
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MIKOŁAJCZYK, Magdalena
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Wyniki badań budżetów gospodarstw domowych jako źródło informacji marketingowej
  • 201 f Magdalena Mikołajczyk, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2007
  • 215 a 112 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2007
  • 820 a 1103 b ZM/483

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/483
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia