Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Oceanic P.F.K.
Opis
- Autor/promotor:
- WIECZORKOWSKI, Paweł Karol
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Oceanic P.F.K.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2009
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- Opis fizyczny: 101 s. il. 30 cm dysk optyczny (CD)
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1352
- 002 b 1 f a
- 100 1 WIECZORKOWSKI, Paweł Karol
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Oceanic P.F.K.
- 201 f Paweł Karol Wieczorkowski, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2009
- 215 a 101 s. b il. c 30 cm d dysk optyczny (CD)
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem i ochrona środowiska
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2009
- 820 a 1352 b ZM/550
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/550
- Data: 2009
- Tytuł: Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Oceanic P.F.K.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2009
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/550
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia