Zarządzanie marką na przykładzie polskiej telefonii cyfrowej Era
Opis
- Autor/promotor:
- ZAMĘCKI, Adam Marek
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Zarządzanie marką na przykładzie polskiej telefonii cyfrowej Era
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2008
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
- Opis fizyczny: 107 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1357
- 002 b 1 f a
- 100 1 ZAMĘCKI, Adam Marek
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Zarządzanie marką na przykładzie polskiej telefonii cyfrowej Era
- 201 f Adam Marek Zamęcki, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2008
- 215 a 107 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Informatyka w zarządzaniu
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
- 820 a 1357 b ZM/555
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/555
- Data: 2008
- Tytuł: Zarządzanie marką na przykładzie polskiej telefonii cyfrowej Era
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2008
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/555
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia