Strategie marketingowe dużych przedsiębiorstw na przykładzie PKN Orlen i Sygma Bank

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • TURUK, Magdalena Anna
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Strategie marketingowe dużych przedsiębiorstw na przykładzie PKN Orlen i Sygma Bank
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2011
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
  • Opis fizyczny: 95 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1549
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 TURUK, Magdalena Anna
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategie marketingowe dużych przedsiębiorstw na przykładzie PKN Orlen i Sygma Bank
  • 201 f Magdalena Anna Turuk, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2011
  • 215 a 95 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2011
  • 820 a 1549 b ZM/646

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/646
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia