Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na rynku kosmetycznym na przykładzie przedsiębiorstw Pat&Rub i dr Irena Eris

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • JAKUBOWICZ, Natalia Anna
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na rynku kosmetycznym na przykładzie przedsiębiorstw Pat&Rub i dr Irena Eris
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2012
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie transportem i logistyka
  • Opis fizyczny: 122 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1600
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JAKUBOWICZ, Natalia Anna
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Produkt i opakowanie jako element kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa na rynku kosmetycznym na przykładzie przedsiębiorstw Pat&Rub i dr Irena Eris
  • 201 f Natalia Anna Jakubowicz, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2012
  • 215 a 122 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie transportem i logistyka
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2012
  • 820 a 1600 b ZM/666

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/666
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia