Marketing ekologiczny w zakresie produktów spożywczych na przykładzie Stowarzyszenia Producentów Żywności Metodami Ekologicznymi Ekoland
Opis
- Autor/promotor:
- PIĄTKOWSKI, Mateusz Janusz
- MIŁASZEWSKI, R. promotor
- Tytuł: Marketing ekologiczny w zakresie produktów spożywczych na przykładzie Stowarzyszenia Producentów Żywności Metodami Ekologicznymi Ekoland
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2014
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- Opis fizyczny: 94 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1944
- 002 b 1 f a
- 100 1 PIĄTKOWSKI, Mateusz Janusz
- 100 1 MIŁASZEWSKI, R. promotor
- 200 a Marketing ekologiczny w zakresie produktów spożywczych na przykładzie Stowarzyszenia Producentów Żywności Metodami Ekologicznymi Ekoland
- 201 f Mateusz Janusz Piątkowski, promotor R. Miłaszewski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2014
- 215 a 94 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2014
- 820 a 1944 b ZM/725
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/725
- Data: 2014
- Tytuł: Marketing ekologiczny w zakresie produktów spożywczych na przykładzie Stowarzyszenia Producentów Żywności Metodami Ekologicznymi Ekoland
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2014
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/725
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia