Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju województwa dolnośląskiego

Katalog
WSEiZ MAGISTER
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/promotor:
    • BRZEZIŃSKA, Agnieszka Magdalena
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju województwa dolnośląskiego
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2015
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
  • Opis fizyczny: 99 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca magisterska

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2043
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 BRZEZIŃSKA, Agnieszka Magdalena
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju województwa dolnośląskiego
  • 201 f Agnieszka Magdalena Brzezińska, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2015
  • 215 a 99 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
  • 300 a Praca magisterska
  • 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2015
  • 820 a 2043 b ZM/747

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: ZM/747
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia