Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju województwa dolnośląskiego
Opis
- Autor/promotor:
- BRZEZIŃSKA, Agnieszka Magdalena
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju województwa dolnośląskiego
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2015
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- Opis fizyczny: 99 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2043
- 002 b 1 f a
- 100 1 BRZEZIŃSKA, Agnieszka Magdalena
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju województwa dolnośląskiego
- 201 f Agnieszka Magdalena Brzezińska, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2015
- 215 a 99 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2015
- 820 a 2043 b ZM/747
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/747
- Data: 2015
- Tytuł: Marketing terytorialny jako czynnik rozwoju województwa dolnośląskiego
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2015
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/747
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia