Ocena stosowania metod marketingu ekologicznego w wybranym przedsiębiorstwie wodociągów i kanalizacji w Siedlach
Opis
- Autor/promotor:
- PODNIESIŃSKA, Anetta
- MIŁASZEWSKI, R. promotor
- Tytuł: Ocena stosowania metod marketingu ekologicznego w wybranym przedsiębiorstwie wodociągów i kanalizacji w Siedlach
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2018
- Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie transportem i logistyka
- Opis fizyczny: 84 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2475
- 002 b 1 f a
- 100 1 PODNIESIŃSKA, Anetta
- 100 1 MIŁASZEWSKI, R. promotor
- 200 a Ocena stosowania metod marketingu ekologicznego w wybranym przedsiębiorstwie wodociągów i kanalizacji w Siedlach
- 201 f Anetta Podniesińska, promotor R. Miłaszewski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2018
- 215 a 84 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie transportem i logistyka
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2018
- 820 a 2475 b ZM/856
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/856
- Data: 2018
- Tytuł: Ocena stosowania metod marketingu ekologicznego w wybranym przedsiębiorstwie wodociągów i kanalizacji w Siedlach
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2018
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/856
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia