Wpływ alternatywnych metod nauczania na kształtowanie architektury edukacyjnej - szkoła podstawowa w Piasecznie
Opis
- Autor/promotor:
- SZULC, Marta Aneta
- STARZYK, A. promotor
- Tytuł: Wpływ alternatywnych metod nauczania na kształtowanie architektury edukacyjnej - szkoła podstawowa w Piasecznie
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2020
- Wydział i kierunek: Wydział Architektury Kierunek: Architektura
- Opis fizyczny: 85 s., [6] k. tabl. złoż. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2740
- 002 b 1 f a
- 100 1 SZULC, Marta Aneta
- 100 1 STARZYK, A. promotor
- 200 a Wpływ alternatywnych metod nauczania na kształtowanie architektury edukacyjnej - szkoła podstawowa w Piasecznie
- 201 f Marta Aneta Szulc, promotor A. Starzyk
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2020
- 215 a 85 s., [6] k. tabl. złoż. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Architektury x Kierunek: Architektura
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Architektura 2020
- 820 a 2740 b AM 634
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: AM 634
- Data: 2020
- Tytuł: Wpływ alternatywnych metod nauczania na kształtowanie architektury edukacyjnej - szkoła podstawowa w Piasecznie
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Architektura 2020
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: AM 634
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia