Zastosowanie metod sztucznej inteligencji wspomagających kontakt z klientem w przedsiębiorstwie na przykładzie Catterbot-ów
Opis
- Autor/promotor:
- MOLKA, Aleksandra Cecylia
- KOTOWSKI, P. promotor
- Tytuł: Zastosowanie metod sztucznej inteligencji wspomagających kontakt z klientem w przedsiębiorstwie na przykładzie Catterbot-ów
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2020
- Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- Opis fizyczny: 58 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca magisterska
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2785
- 002 b 1 f a
- 100 1 MOLKA, Aleksandra Cecylia
- 100 1 KOTOWSKI, P. promotor
- 200 a Zastosowanie metod sztucznej inteligencji wspomagających kontakt z klientem w przedsiębiorstwie na przykładzie Catterbot-ów
- 201 f Aleksandra Cecylia Molka, promotor P. Kotowski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2020
- 215 a 58 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym
- 300 a Praca magisterska
- 600 a Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2020
- 820 a 2785 b ZM/945
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: ZM/945
- Data: 2020
- Tytuł: Zastosowanie metod sztucznej inteligencji wspomagających kontakt z klientem w przedsiębiorstwie na przykładzie Catterbot-ów
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji 2020
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: ZM/945
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia