Znaczenie logistycznej obsługi klienta dla konkurencyjności przedsiębiorstwa Castorama
Opis
- Autor/Promotor:
- CHĄDZYŃSKI, Rafał
- PAWLAK, Zbigniew promotor
- Tytuł: Znaczenie logistycznej obsługi klienta dla konkurencyjności przedsiębiorstwa Castorama
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2023
- Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Handel i usługi logistyczne
- Opis fizyczny: 75 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a
- 100 1 CHĄDZYŃSKI, Rafał
- 100 1 PAWLAK, Zbigniew promotor
- 200 a Znaczenie logistycznej obsługi klienta dla konkurencyjności przedsiębiorstwa Castorama
- 201 f Rafał Chądzyński, promotor Zbigniew Pawlak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2023
- 215 a 75 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Handel i usługi logistyczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Handel i usługi logistyczne 2023
- 600 a Zarządzanie 2023
- 820 a 13415 b WZ/6212
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/6212
- Data: 2023
- Tytuł: Znaczenie logistycznej obsługi klienta dla konkurencyjności przedsiębiorstwa Castorama
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/6212
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia