Zarządzanie marką na przykładzie działalności wybranych influencerów
Opis
- Autor/Promotor:
- STACHURA, Maciej
- GREGORCZYK, Paweł promotor
- Tytuł: Zarządzanie marką na przykładzie działalności wybranych influencerów
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2024
- Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Grafika komputerowa i media społecznościowe
- Opis fizyczny: 77 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a
- 100 1 STACHURA, Maciej
- 100 1 GREGORCZYK, Paweł promotor
- 200 a Zarządzanie marką na przykładzie działalności wybranych influencerów
- 201 f Maciej Stachura, promotor Paweł Gregorczyk
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
- 215 a 77 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Grafika komputerowa i media społecznościowe
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Grafika komputerowa i media społecznościowe 2024
- 600 a Zarządzanie 2024
- 820 a 13423 b WZ/6220
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/6220
- Data: 2024
- Tytuł: Zarządzanie marką na przykładzie działalności wybranych influencerów
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/6220
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia