Zarządzanie marką na przykładzie działalności wybranych influencerów

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • STACHURA, Maciej
    • GREGORCZYK, Paweł promotor
  • Tytuł: Zarządzanie marką na przykładzie działalności wybranych influencerów
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2024
  • Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Grafika komputerowa i media społecznościowe
  • Opis fizyczny: 77 s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a
  • 100 1 STACHURA, Maciej
  • 100 1 GREGORCZYK, Paweł promotor
  • 200 a Zarządzanie marką na przykładzie działalności wybranych influencerów
  • 201 f Maciej Stachura, promotor Paweł Gregorczyk
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
  • 215 a 77 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Grafika komputerowa i media społecznościowe
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Grafika komputerowa i media społecznościowe 2024
  • 600 a Zarządzanie 2024
  • 820 a 13423 b WZ/6220

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/6220
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia