Standardy obsługi klienta w obiektach hotelarskich na przykładzie hoteli : Aramis, Orbis, Gromada
Opis
- Autor/Promotor:
- KOZEL, Marharyta
- DOMINIK, Piotr promotor
- Tytuł: Standardy obsługi klienta w obiektach hotelarskich na przykładzie hoteli : Aramis, Orbis, Gromada
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2024
- Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Hotelarstwo
- Opis fizyczny: 60 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a
- 100 1 KOZEL, Marharyta
- 100 1 DOMINIK, Piotr promotor
- 200 a Standardy obsługi klienta w obiektach hotelarskich na przykładzie hoteli : Aramis, Orbis, Gromada
- 201 f Marharyta Kozel, promotor Piotr Dominik
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
- 215 a 60 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Hotelarstwo
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Hotelarstwo 2024
- 600 a Zarządzanie 2024
- 820 a 13431 b WZ/6228
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/6228
- Data: 2024
- Tytuł: Standardy obsługi klienta w obiektach hotelarskich na przykładzie hoteli : Aramis, Orbis, Gromada
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe:
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/6228
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia