Standardy obsługi klienta w obiektach hotelarskich na przykładzie hoteli : Aramis, Orbis, Gromada

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KOZEL, Marharyta
    • DOMINIK, Piotr promotor
  • Tytuł: Standardy obsługi klienta w obiektach hotelarskich na przykładzie hoteli : Aramis, Orbis, Gromada
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2024
  • Wydział i kierunek: Wydział Inżynierii i Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Hotelarstwo
  • Opis fizyczny: 60 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a
  • 100 1 KOZEL, Marharyta
  • 100 1 DOMINIK, Piotr promotor
  • 200 a Standardy obsługi klienta w obiektach hotelarskich na przykładzie hoteli : Aramis, Orbis, Gromada
  • 201 f Marharyta Kozel, promotor Piotr Dominik
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2024
  • 215 a 60 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Inżynierii i Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie x Specjalność: Hotelarstwo
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Hotelarstwo 2024
  • 600 a Zarządzanie 2024
  • 820 a 13431 b WZ/6228

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/6228
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia