Marketing globalny i jego strategie uwarunkowania, podstawowe opcje, instrumenty : praca zbiorowa
Opis
- Autor/twórca: Żabiński, Leszek red.
- Tytuł: Marketing globalny i jego strategie uwarunkowania, podstawowe opcje, instrumenty : praca zbiorowa
- Miejsce, wydawca i data wydania: Katowice Wydaw. Akademii Ekonomicznej 2002
- Opis fizyczny: 262 s. rys., tab. 25 cm
- Seria: Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im.Karola Adamieckiego w Katowicach
- Słowa kluczowe:
- ISBN: 83-7246-256-9
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać, musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: E 2611
- Lokalizacja egzemplarza: Wypożyczalnia
- Numer inwentarzowy: 16513
- Sygnatura: E 2611/a
- Lokalizacja egzemplarza: Wypożyczalnia
- Numer inwentarzowy: 16514
- Sygnatura: E 2611/b
- Lokalizacja egzemplarza: Wypożyczalnia
- Numer inwentarzowy: 16515