Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
Opis
- Autor/Promotor:
- KAZIMIERSKI, Adam Robert
- SMOLEŃ, A. promotor
- Tytuł: Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
- Wydział i kierunek: Wydział Ekologii, Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
- Opis fizyczny: 76 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-62
- 002 b 1 f a
- 100 1 KAZIMIERSKI, Adam Robert
- 100 1 SMOLEŃ, A. promotor
- 200 a Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
- 201 f Adam Robert Kazimierski, promotor A. Smoleń
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a 76 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Ochrona Środowiska 2001
- 820 a 62 b WE/615
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WE/615
- Data: 2001
- Tytuł: Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Ochrona Środowiska 2001
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WE/615
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia