Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KAZIMIERSKI, Adam Robert
    • SMOLEŃ, A. promotor
  • Tytuł: Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
  • Wydział i kierunek: Wydział Ekologii, Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
  • Opis fizyczny: 76 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-62
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KAZIMIERSKI, Adam Robert
  • 100 1 SMOLEŃ, A. promotor
  • 200 a Promocja w strategii marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Fotox Polska
  • 201 f Adam Robert Kazimierski, promotor A. Smoleń
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
  • 215 a 76 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Ochrona Środowiska 2001
  • 820 a 62 b WE/615

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WE/615
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia