Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie firmy Polkomtel S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • CHOJNACKI, Maciej
    • KUSIŃSKA, A promotor A.
  • Tytuł: Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie firmy Polkomtel S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 52 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-345
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 CHOJNACKI, Maciej
  • 100 1 KUSIŃSKA, A promotor A.
  • 200 a Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie firmy Polkomtel S.A.
  • 201 f Maciej Chojnacki, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
  • 215 a 52 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
  • 820 a 345 b WZ/2190

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/2190
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia