Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie firmy Polkomtel S.A.
Opis
- Autor/Promotor:
- CHOJNACKI, Maciej
- KUSIŃSKA, A promotor A.
- Tytuł: Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie firmy Polkomtel S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 52 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-345
- 002 b 1 f a
- 100 1 CHOJNACKI, Maciej
- 100 1 KUSIŃSKA, A promotor A.
- 200 a Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie firmy Polkomtel S.A.
- 201 f Maciej Chojnacki, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a 52 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
- 820 a 345 b WZ/2190
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2190
- Data: 2001
- Tytuł: Strategia wprowadzania na rynek nowego produktu na przykładzie firmy Polkomtel S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2001
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2190
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia