Opakowanie produktu : funkcje i znaczenie dla firm stosujących marketing

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • BIEGAJ, Aneta
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Opakowanie produktu : funkcje i znaczenie dla firm stosujących marketing
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 108 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-360
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 BIEGAJ, Aneta
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Opakowanie produktu : funkcje i znaczenie dla firm stosujących marketing
  • 201 f Aneta Biegaj, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
  • 215 a 108 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
  • 820 a 360 b WZ/2205

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/2205
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia