Techniki sprzedaży w marketingu usług : teoria i praktyka realizacyjna w branży budowlanej

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • JARZĄBEK, Krzysztof Jarosław
    • SZOSTAK, J. promotor
  • Tytuł: Techniki sprzedaży w marketingu usług : teoria i praktyka realizacyjna w branży budowlanej
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Ekologii, Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
  • Opis fizyczny: [3], 89, [3] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-672
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JARZĄBEK, Krzysztof Jarosław
  • 100 1 SZOSTAK, J. promotor
  • 200 a Techniki sprzedaży w marketingu usług : teoria i praktyka realizacyjna w branży budowlanej
  • 201 f Krzysztof Jarosław Jarząbek, promotor J. Szostak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a [3], 89, [3] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Ochrona Środowiska 2002
  • 820 a 672 b WE/957

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WE/957
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia