Techniki sprzedaży w marketingu usług : teoria i praktyka realizacyjna w branży budowlanej
Opis
- Autor/Promotor:
- JARZĄBEK, Krzysztof Jarosław
- SZOSTAK, J. promotor
- Tytuł: Techniki sprzedaży w marketingu usług : teoria i praktyka realizacyjna w branży budowlanej
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Ekologii, Kierunek: Ochrona Środowiska Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
- Opis fizyczny: [3], 89, [3] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-672
- 002 b 1 f a
- 100 1 JARZĄBEK, Krzysztof Jarosław
- 100 1 SZOSTAK, J. promotor
- 200 a Techniki sprzedaży w marketingu usług : teoria i praktyka realizacyjna w branży budowlanej
- 201 f Krzysztof Jarosław Jarząbek, promotor J. Szostak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a [3], 89, [3] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Ekologii x Kierunek: Ochrona Środowiska x Specjalność: Zarządzanie ekologiczne
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Ochrona Środowiska 2002
- 820 a 672 b WE/957
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WE/957
- Data: 2002
- Tytuł: Techniki sprzedaży w marketingu usług : teoria i praktyka realizacyjna w branży budowlanej
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Ochrona Środowiska 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WE/957
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia