Psychologiczne mechanizmy oddziaływania w reklamie : mechanizmy kulturowe

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • STELMASZCZYK, Martyna
    • REJZNER, A. promotor
  • Tytuł: Psychologiczne mechanizmy oddziaływania w reklamie : mechanizmy kulturowe
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 66 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-858
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 STELMASZCZYK, Martyna
  • 100 1 REJZNER, A. promotor
  • 200 a Psychologiczne mechanizmy oddziaływania w reklamie : mechanizmy kulturowe
  • 201 f Martyna Stelmaszczyk, promotor A. Rejzner
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 66 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 858 b WZ/1848

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1848
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia