Wpływ historii koncernu Coca-Cola na jej obecny wizerunek w Polsce na przykładzie firmy Coca-Cola w Warszawie

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • WOJTANOWICZ, Zbigniew
    • STEFAŃSKA, E. promotor
  • Tytuł: Wpływ historii koncernu Coca-Cola na jej obecny wizerunek w Polsce na przykładzie firmy Coca-Cola w Warszawie
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 74, [6] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-964
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 WOJTANOWICZ, Zbigniew
  • 100 1 STEFAŃSKA, E. promotor
  • 200 a Wpływ historii koncernu Coca-Cola na jej obecny wizerunek w Polsce na przykładzie firmy Coca-Cola w Warszawie
  • 201 f Zbigniew Wojtanowicz, promotor E. Stefańska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 74, [6] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 964 b WZ/1752

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1752
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia