Marka jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na przykładzie wybranych firm

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KOWALSKA, Marzena
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Marka jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na przykładzie wybranych firm
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ [2000]
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 62 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-978
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KOWALSKA, Marzena
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Marka jako narzędzie kształtowania wizerunku firmy na przykładzie wybranych firm
  • 201 f Marzena Kowalska, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d [2000]
  • 215 a [1], 62 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 978 b WZ/1738

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1738
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia