Strategia wprowadzania nowego produktu na rynek leków na przykładzie firmy Insulinex

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • SERAFIN, Katarzyna
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Strategia wprowadzania nowego produktu na rynek leków na przykładzie firmy Insulinex
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [3], 50, [3] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-979
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 SERAFIN, Katarzyna
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Strategia wprowadzania nowego produktu na rynek leków na przykładzie firmy Insulinex
  • 201 f Katarzyna Serafin, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a [3], 50, [3] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 979 b WZ/1737

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1737
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia