Instrumenty promocji na rynku artykułów spożywczych na przykładzie firmy Agros Holding S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • JAWORSKI, Adam
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Instrumenty promocji na rynku artykułów spożywczych na przykładzie firmy Agros Holding S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 64 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-980
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 JAWORSKI, Adam
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Instrumenty promocji na rynku artykułów spożywczych na przykładzie firmy Agros Holding S.A.
  • 201 f Adam Jaworski, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a [1], 64 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 980 b WZ/1736

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1736
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia