Marketing produktów zbożowych na rynku warszawskim na przykładzie piekarni Wiesława Gzika z warszawskiej Ochoty
Opis
- Autor/Promotor:
- GORCZYCA, Rafał
- SZOSTAK, J. promotor
- Tytuł: Marketing produktów zbożowych na rynku warszawskim na przykładzie piekarni Wiesława Gzika z warszawskiej Ochoty
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 44 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1155
- 002 b 1 f a
- 100 1 GORCZYCA, Rafał
- 100 1 SZOSTAK, J. promotor
- 200 a Marketing produktów zbożowych na rynku warszawskim na przykładzie piekarni Wiesława Gzika z warszawskiej Ochoty
- 201 f Rafał Gorczyca, promotor J. Szostak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a [1], 44 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
- 820 a 1155 b WZ/2386
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2386
- Data: 2001
- Tytuł: Marketing produktów zbożowych na rynku warszawskim na przykładzie piekarni Wiesława Gzika z warszawskiej Ochoty
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2001
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2386
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia