Poprawa efektywności firmy w celu zwiększenia efektywności sprzedaży

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • ŻUK, Sebastian
    • LESZCZYŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Poprawa efektywności firmy w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 55 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1489
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ŻUK, Sebastian
  • 100 1 LESZCZYŃSKA, A. promotor
  • 200 a Poprawa efektywności firmy w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
  • 201 f Sebastian Żuk, promotor A. Leszczyńska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 55 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
  • 820 a 1489 b WZ/2624

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/2624
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia