Promocja w Internecie na krajowym rynku usług turystycznych : analiza wybranych przykładów
Opis
- Autor/Promotor:
- WUSZTER, Beata
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Tytuł: Promocja w Internecie na krajowym rynku usług turystycznych : analiza wybranych przykładów
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [2], 56, [1] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomawa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1551
- 002 b 1 f a
- 100 1 WUSZTER, Beata
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Promocja w Internecie na krajowym rynku usług turystycznych : analiza wybranych przykładów
- 201 f Beata Wuszter, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a [2], 56, [1] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomawa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1551 b WZ/2676
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2676
- Data: 2002
- Tytuł: Promocja w Internecie na krajowym rynku usług turystycznych : analiza wybranych przykładów
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2676
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia