Budowa procedur obsługi klienta : księgi jakości współczesnej firmy telekomunikacyjnej
Opis
- Autor/Promotor:
- STAŃCZAK, Wojciech
- URBAŃSKI, W. promotor
- Tytuł: Budowa procedur obsługi klienta : księgi jakości współczesnej firmy telekomunikacyjnej
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
- Opis fizyczny: 70 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1629
- 002 b 1 f a
- 100 1 STAŃCZAK, Wojciech
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Budowa procedur obsługi klienta : księgi jakości współczesnej firmy telekomunikacyjnej
- 201 f Wojciech Stańczak, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a 70 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1629 b WZ/2688
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2688
- Data: 2002
- Tytuł: Budowa procedur obsługi klienta : księgi jakości współczesnej firmy telekomunikacyjnej
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2688
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia