Budowa procedur obsługi klienta : księgi jakości współczesnej firmy telekomunikacyjnej

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • STAŃCZAK, Wojciech
    • URBAŃSKI, W. promotor
  • Tytuł: Budowa procedur obsługi klienta : księgi jakości współczesnej firmy telekomunikacyjnej
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
  • Opis fizyczny: 70 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1629
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 STAŃCZAK, Wojciech
  • 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
  • 200 a Budowa procedur obsługi klienta : księgi jakości współczesnej firmy telekomunikacyjnej
  • 201 f Wojciech Stańczak, promotor W. Urbański
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 70 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie eksploatacją samochodów
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
  • 820 a 1629 b WZ/2688

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/2688
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia