Projekt wprowadzenia public relations w zarządzaniu firmą handlową AAT

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • BARTOSIAK, Krzysztof
    • GĄSIORKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Projekt wprowadzenia public relations w zarządzaniu firmą handlową AAT
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 75 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1661
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 BARTOSIAK, Krzysztof
  • 100 1 GĄSIORKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Projekt wprowadzenia public relations w zarządzaniu firmą handlową AAT
  • 201 f Krzysztof Bartosiak, promotor L. Gąsiorkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a [1], 75 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
  • 820 a 1661 b WZ/2720

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/2720
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia