Projekt wprowadzenia public relations w zarządzaniu firmą handlową AAT
Opis
- Autor/Promotor:
- BARTOSIAK, Krzysztof
- GĄSIORKIEWICZ, L. promotor
- Tytuł: Projekt wprowadzenia public relations w zarządzaniu firmą handlową AAT
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 75 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1661
- 002 b 1 f a
- 100 1 BARTOSIAK, Krzysztof
- 100 1 GĄSIORKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Projekt wprowadzenia public relations w zarządzaniu firmą handlową AAT
- 201 f Krzysztof Bartosiak, promotor L. Gąsiorkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a [1], 75 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1661 b WZ/2720
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2720
- Data: 2002
- Tytuł: Projekt wprowadzenia public relations w zarządzaniu firmą handlową AAT
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2720
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia