Zarządzanie obsługą klienta w Telekomunikacji Polskiej S.A. z zastosowaniem teorii ograniczeń
Opis
- Autor/Promotor:
- KUBISZEWSKI, Cezary
- ŻEBROWSKI, W. promotor
- Tytuł: Zarządzanie obsługą klienta w Telekomunikacji Polskiej S.A. z zastosowaniem teorii ograniczeń
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 48, [12] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1767
- 002 b 1 f a
- 100 1 KUBISZEWSKI, Cezary
- 100 1 ŻEBROWSKI, W. promotor
- 200 a Zarządzanie obsługą klienta w Telekomunikacji Polskiej S.A. z zastosowaniem teorii ograniczeń
- 201 f Cezary Kubiszewski, promotor W. Żebrowski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a 48, [12] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1767 b WZ/2826
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2826
- Data: 2002
- Tytuł: Zarządzanie obsługą klienta w Telekomunikacji Polskiej S.A. z zastosowaniem teorii ograniczeń
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2826
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia