Strategia segmentacji rynku na przykładzie działalności firmy Cora - Garwolin S.A.
Opis
- Autor/Promotor:
- WĄSOWSKI, Robert
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Strategia segmentacji rynku na przykładzie działalności firmy Cora - Garwolin S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność : Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 80 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-1841
- 002 b 1 f a
- 100 1 WĄSOWSKI, Robert
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Strategia segmentacji rynku na przykładzie działalności firmy Cora - Garwolin S.A.
- 201 f Robert Wąsowski, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
- 215 a 80 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność : Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
- 820 a 1841 b WZ/2900
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/2900
- Data: 2002
- Tytuł: Strategia segmentacji rynku na przykładzie działalności firmy Cora - Garwolin S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2002
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/2900
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia