Ocena efektywności kompozycji marketingu mix w praktyce gospodarczej

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KOŁAKOWSKI, Grzegorz
    • SZOSTAK, J. promotor
  • Tytuł: Ocena efektywności kompozycji marketingu mix w praktyce gospodarczej
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 56, [2] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1871
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KOŁAKOWSKI, Grzegorz
  • 100 1 SZOSTAK, J. promotor
  • 200 a Ocena efektywności kompozycji marketingu mix w praktyce gospodarczej
  • 201 f Grzegorz Kołakowski, promotor J. Szostak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 56, [2] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
  • 820 a 1871 b WZ/2930

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/2930
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia