Strategie marketingowe wybranych produktów na przykładzie kart kredytowych Citibanku

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • WODECKI, Dobromir
    • STEFAŃSKA, E. promotor
  • Tytuł: Strategie marketingowe wybranych produktów na przykładzie kart kredytowych Citibanku
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2002
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 56, [2] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-1958
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 WODECKI, Dobromir
  • 100 1 STEFAŃSKA, E. promotor
  • 200 a Strategie marketingowe wybranych produktów na przykładzie kart kredytowych Citibanku
  • 201 f Dobromir Wodecki, promotor E. Stefańska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2002
  • 215 a 56, [2] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2002
  • 820 a 1958 b WZ/3017

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/3017
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia