Postępowanie z nieuczciwym klientem na przykładzie sklepu New Yorker
Opis
- Autor/Promotor:
- BEŁCIK, Emilia
- REJZNER, A. promotor
- Tytuł: Postępowanie z nieuczciwym klientem na przykładzie sklepu New Yorker
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 87 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2010
- 002 b 1 f a
- 100 1 BEŁCIK, Emilia
- 100 1 REJZNER, A. promotor
- 200 a Postępowanie z nieuczciwym klientem na przykładzie sklepu New Yorker
- 201 f Emilia Bełcik, promotor A. Rejzner
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a 87 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
- 820 a 2010 b WZ/1952
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1952
- Data: 2001
- Tytuł: Postępowanie z nieuczciwym klientem na przykładzie sklepu New Yorker
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2001
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1952
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia