Rola promocji na rynku materiałów budowlanych na przykładzie firmy Lafarge Gips Polska w latach 1997-1999
Opis
- Autor/Promotor:
- ŁUKASIEWICZ, Paweł
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Tytuł: Rola promocji na rynku materiałów budowlanych na przykładzie firmy Lafarge Gips Polska w latach 1997-1999
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 46 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2011
- 002 b 1 f a
- 100 1 ŁUKASIEWICZ, Paweł
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Rola promocji na rynku materiałów budowlanych na przykładzie firmy Lafarge Gips Polska w latach 1997-1999
- 201 f Paweł Łukasiewicz, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
- 215 a 46 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
- 820 a 2011 b WZ/1951
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1951
- Data: 2001
- Tytuł: Rola promocji na rynku materiałów budowlanych na przykładzie firmy Lafarge Gips Polska w latach 1997-1999
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2001
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1951
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia