Rola promocji na rynku materiałów budowlanych na przykładzie firmy Lafarge Gips Polska w latach 1997-1999

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • ŁUKASIEWICZ, Paweł
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Rola promocji na rynku materiałów budowlanych na przykładzie firmy Lafarge Gips Polska w latach 1997-1999
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2001
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 46 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2011
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ŁUKASIEWICZ, Paweł
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Rola promocji na rynku materiałów budowlanych na przykładzie firmy Lafarge Gips Polska w latach 1997-1999
  • 201 f Paweł Łukasiewicz, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2001
  • 215 a 46 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2001
  • 820 a 2011 b WZ/1951

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1951
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia