Wprowadzanie nowego produktu na rynek jako element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Gustafs
Opis
- Autor/Promotor:
- LECH, Grzegorz
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Wprowadzanie nowego produktu na rynek jako element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Gustafs
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 41, [31] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2358
- 002 b 1 f a
- 100 1 LECH, Grzegorz
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Wprowadzanie nowego produktu na rynek jako element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Gustafs
- 201 f Grzegorz Lech, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
- 215 a [1], 41, [31] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
- 820 a 2358 b WZ/3149
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/3149
- Data: 2003
- Tytuł: Wprowadzanie nowego produktu na rynek jako element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Gustafs
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2003
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/3149
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia