Wprowadzanie nowego produktu na rynek jako element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Gustafs

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • LECH, Grzegorz
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Wprowadzanie nowego produktu na rynek jako element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Gustafs
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 41, [31] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2358
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 LECH, Grzegorz
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Wprowadzanie nowego produktu na rynek jako element przewagi konkurencyjnej na przykładzie firmy Gustafs
  • 201 f Grzegorz Lech, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
  • 215 a [1], 41, [31] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
  • 820 a 2358 b WZ/3149

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/3149
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia