Magazyn handlowy jako główne narzędzie w komunikacji zewnętrznej z partnerami handlowymi Philip Morris Polska S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • WRONA, Wojciech
    • MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • Tytuł: Magazyn handlowy jako główne narzędzie w komunikacji zewnętrznej z partnerami handlowymi Philip Morris Polska S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 83 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2440
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 WRONA, Wojciech
  • 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
  • 200 a Magazyn handlowy jako główne narzędzie w komunikacji zewnętrznej z partnerami handlowymi Philip Morris Polska S.A.
  • 201 f Wojciech Wrona, promotor L. Mazurkiewicz
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
  • 215 a [1], 83 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
  • 820 a 2440 b WZ/3231

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/3231
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia