Instrumenty marketingu-mix na przykładzie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego Tedmar M. Pilewicz

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • PIETRZAK, Anna
    • PAWLAK, W. R. promotor
  • Tytuł: Instrumenty marketingu-mix na przykładzie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego Tedmar M. Pilewicz
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [1], 101 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2486
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 PIETRZAK, Anna
  • 100 1 PAWLAK, W. R. promotor
  • 200 a Instrumenty marketingu-mix na przykładzie Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego Tedmar M. Pilewicz
  • 201 f Anna Pietrzak, promotor W. R. Pawlak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
  • 215 a [1], 101 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
  • 820 a 2486 b WZ/3277

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/3277
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia