Reklama jako jeden z podstawowych elementów kształtowania postaw konsumentów : perswazja w reklamie

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • ZALEWSKI, Adam
    • REJZNER, A. promotor
  • Tytuł: Reklama jako jeden z podstawowych elementów kształtowania postaw konsumentów : perswazja w reklamie
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2003
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 84 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-2729
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 ZALEWSKI, Adam
  • 100 1 REJZNER, A. promotor
  • 200 a Reklama jako jeden z podstawowych elementów kształtowania postaw konsumentów : perswazja w reklamie
  • 201 f Adam Zalewski, promotor A. Rejzner
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2003
  • 215 a 84 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2003
  • 820 a 2729 b WZ/3520

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/3520
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia