Reklama w nowych mediach jako instrument marketingu na przykładzie Internetu
Opis
- Autor/Promotor:
- KRASINKIEWICZ, Jacek
- KUSIŃSKA, A. promotor
- Tytuł: Reklama w nowych mediach jako instrument marketingu na przykładzie Internetu
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 79 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2882
- 002 b 1 f a
- 100 1 KRASINKIEWICZ, Jacek
- 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
- 200 a Reklama w nowych mediach jako instrument marketingu na przykładzie Internetu
- 201 f Jacek Krasinkiewicz, promotor A. Kusińska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a 79 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 2882 b WZ/1680
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1680
- Data: 2000
- Tytuł: Reklama w nowych mediach jako instrument marketingu na przykładzie Internetu
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2000
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1680
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia