Ocena działalności marketingowej na podstawie grupy kapitałowej BIG Banku Gdańskiego S.A.
Opis
- Autor/Promotor:
- CHUDON, Urszula
- GUDOWSKI, J. promotor
- Tytuł: Ocena działalności marketingowej na podstawie grupy kapitałowej BIG Banku Gdańskiego S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 60 s. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-2896
- 002 b 1 f a
- 100 1 CHUDON, Urszula
- 100 1 GUDOWSKI, J. promotor
- 200 a Ocena działalności marketingowej na podstawie grupy kapitałowej BIG Banku Gdańskiego S.A.
- 201 f Urszula Chudon, promotor J. Gudowski
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a [1], 60 s. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 2896 b WZ/1666
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1666
- Data: 2000
- Tytuł: Ocena działalności marketingowej na podstawie grupy kapitałowej BIG Banku Gdańskiego S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2000
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1666
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia