Planowanie nowego produktu na rynku telewizyjnym na przykładzie Wizji TV
Opis
- Autor/Promotor:
- MĘCZYŃSKA, Agnieszka
- MAZURKIEWICZ, L. promotor
- Tytuł: Planowanie nowego produktu na rynku telewizyjnym na przykładzie Wizji TV
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
- Wydział i kierunek: Wydział Zarzadzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 79 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3392
- 002 b 1 f a
- 100 1 MĘCZYŃSKA, Agnieszka
- 100 1 MAZURKIEWICZ, L. promotor
- 200 a Planowanie nowego produktu na rynku telewizyjnym na przykładzie Wizji TV
- 201 f Agnieszka Męczyńska, promotor L. Mazurkiewicz
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a 79 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarzadzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 3392 b WZ/1550
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1550
- Data: 2000
- Tytuł: Planowanie nowego produktu na rynku telewizyjnym na przykładzie Wizji TV
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2000
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1550
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia