Strategia promocji na przykładzie telewizyjnych platform cyfrowych Cyfra Plus i Wizja TV

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • GOŁĘBIEWSKI, Daniel
    • KUSIŃSKA, A. promotor
  • Tytuł: Strategia promocji na przykładzie telewizyjnych platform cyfrowych Cyfra Plus i Wizja TV
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanei przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 153, [2] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-3407
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 GOŁĘBIEWSKI, Daniel
  • 100 1 KUSIŃSKA, A. promotor
  • 200 a Strategia promocji na przykładzie telewizyjnych platform cyfrowych Cyfra Plus i Wizja TV
  • 201 f Daniel Gołębiewski, promotor A. Kusińska
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 153, [2] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanei przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 3407 b WZ/1535

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1535
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia