Miejsce, cele i zadania działu marketingu w strukturze organizacyjnej Towarzystwa Ubezpieczeniowego Heros Life

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KOBAK, Artur
    • SZOSTAK, J. promotor
  • Tytuł: Miejsce, cele i zadania działu marketingu w strukturze organizacyjnej Towarzystwa Ubezpieczeniowego Heros Life
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 91, [2] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-3608
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KOBAK, Artur
  • 100 1 SZOSTAK, J. promotor
  • 200 a Miejsce, cele i zadania działu marketingu w strukturze organizacyjnej Towarzystwa Ubezpieczeniowego Heros Life
  • 201 f Artur Kobak, promotor J. Szostak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 91, [2] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 3608 b WZ/1516

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1516
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia