Projekt usprawnienia obsługi klienta na przykładzie oddziału banku

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • KONARKOWSKA, Ewa
    • ŻUBER, R. promotor
  • Tytuł: Projekt usprawnienia obsługi klienta na przykładzie oddziału banku
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 83 s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-3653
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 KONARKOWSKA, Ewa
  • 100 1 ŻUBER, R. promotor
  • 200 a Projekt usprawnienia obsługi klienta na przykładzie oddziału banku
  • 201 f Ewa Konarkowska, promotor R. Żuber
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 83 s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 3653 b WZ/1471

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1471
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia