Plan marketingowy wprowadzania na rynek nowego analizatora immunodiagnostycznego na przykładzie ADVII Centaur firmy Bayer
Opis
- Autor/Promotor:
- CHMIELEWSKI, Artur
- SZOSTAK, J. promotor
- Tytuł: Plan marketingowy wprowadzania na rynek nowego analizatora immunodiagnostycznego na przykładzie ADVII Centaur firmy Bayer
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: 51, [3] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3772
- 002 b 1 f a
- 100 1 CHMIELEWSKI, Artur
- 100 1 SZOSTAK, J. promotor
- 200 a Plan marketingowy wprowadzania na rynek nowego analizatora immunodiagnostycznego na przykładzie ADVII Centaur firmy Bayer
- 201 f Artur Chmielewski, promotor J. Szostak
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
- 215 a 51, [3] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
- 820 a 3772 b WZ/1352
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/1352
- Data: 2000
- Tytuł: Plan marketingowy wprowadzania na rynek nowego analizatora immunodiagnostycznego na przykładzie ADVII Centaur firmy Bayer
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2000
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/1352
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia