Specyfika oddziaływania reklamy w walce konkurencyjnej na wolnym rynku

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • DZIEWANOWSKA, Magdalena
    • SZOSTAK, J. promotor
  • Tytuł: Specyfika oddziaływania reklamy w walce konkurencyjnej na wolnym rynku
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2000
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: 50 s. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-3773
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 DZIEWANOWSKA, Magdalena
  • 100 1 SZOSTAK, J. promotor
  • 200 a Specyfika oddziaływania reklamy w walce konkurencyjnej na wolnym rynku
  • 201 f Magdalena Dziewanowska, promotor J. Szostak
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2000
  • 215 a 50 s. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2000
  • 820 a 3773 b WZ/1351

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/1351
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia