Analiza potrzeb szkoleniowych firmy na podstawie Centrum Ogumnienia i Usług Motoryzacyjnych w Warszawie
Opis
- Autor/Promotor:
- STRZELECKI, Robert
- URBAŃSKI, W. promotor
- Tytuł: Analiza potrzeb szkoleniowych firmy na podstawie Centrum Ogumnienia i Usług Motoryzacyjnych w Warszawie
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, KIerunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarzązdanie eksploatacją samochodów
- Opis fizyczny: 79 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3807
- 002 b 1 f a
- 100 1 STRZELECKI, Robert
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Analiza potrzeb szkoleniowych firmy na podstawie Centrum Ogumnienia i Usług Motoryzacyjnych w Warszawie
- 201 f Robert Strzelecki, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a 79 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x KIerunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarzązdanie eksploatacją samochodów
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
- 820 a 3807 b WZ/3807
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/3807
- Data: 2004
- Tytuł: Analiza potrzeb szkoleniowych firmy na podstawie Centrum Ogumnienia i Usług Motoryzacyjnych w Warszawie
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2004
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/3807
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia