Analiza pozycji klienta we współczesnym ustawodawstwie jakościowym oraz aktualnego poziomu jego obsługi na przykładzie Bielskich Fabryk Mebli S.A.

Katalog
WSEiZ DYPLOM
Pobierz opis bibliograficzny

Opis

  • Autor/Promotor:
    • MAJEWSKA, Ewa
    • URBAŃSKI, W. promotor
  • Tytuł: Analiza pozycji klienta we współczesnym ustawodawstwie jakościowym oraz aktualnego poziomu jego obsługi na przykładzie Bielskich Fabryk Mebli S.A.
  • Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
  • Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • Opis fizyczny: [2], 56, [14] s. il. 30 cm
  • Typ pracy: Praca dyplomowa

MARC

  • 001 a MOL828 n MOL828-3808
  • 002 b 1 f a
  • 100 1 MAJEWSKA, Ewa
  • 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
  • 200 a Analiza pozycji klienta we współczesnym ustawodawstwie jakościowym oraz aktualnego poziomu jego obsługi na przykładzie Bielskich Fabryk Mebli S.A.
  • 201 f Ewa Majewska, promotor W. Urbański
  • 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
  • 215 a [2], 56, [14] s. b il. c 30 cm
  • 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
  • 300 a Praca dyplomowa
  • 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
  • 820 a 3808 b WZ/3808

Dublin Core

Egzemplarze

  • Sygnatura: WZ/3808
  • Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia