Analiza pozycji klienta we współczesnym ustawodawstwie jakościowym oraz aktualnego poziomu jego obsługi na przykładzie Bielskich Fabryk Mebli S.A.
Opis
- Autor/Promotor:
- MAJEWSKA, Ewa
- URBAŃSKI, W. promotor
- Tytuł: Analiza pozycji klienta we współczesnym ustawodawstwie jakościowym oraz aktualnego poziomu jego obsługi na przykładzie Bielskich Fabryk Mebli S.A.
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [2], 56, [14] s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3808
- 002 b 1 f a
- 100 1 MAJEWSKA, Ewa
- 100 1 URBAŃSKI, W. promotor
- 200 a Analiza pozycji klienta we współczesnym ustawodawstwie jakościowym oraz aktualnego poziomu jego obsługi na przykładzie Bielskich Fabryk Mebli S.A.
- 201 f Ewa Majewska, promotor W. Urbański
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a [2], 56, [14] s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
- 820 a 3808 b WZ/3808
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/3808
- Data: 2004
- Tytuł: Analiza pozycji klienta we współczesnym ustawodawstwie jakościowym oraz aktualnego poziomu jego obsługi na przykładzie Bielskich Fabryk Mebli S.A.
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2004
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/3808
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia