Analiza marketingowa i finansowa Przedsiębiorstwa Usług Hotelarskich i Turystycznych
Opis
- Autor/Promotor:
- BYCZEK, Emilia
- GÓRSKA, E. promotor
- Tytuł: Analiza marketingowa i finansowa Przedsiębiorstwa Usług Hotelarskich i Turystycznych
- Miejsce i data obrony: Warszawa WSEiZ 2004
- Wydział i kierunek: Wydział Zarządzania, Kierunek: Zarządzanie i Marketing Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Opis fizyczny: [1], 123 s. il. 30 cm
- Typ pracy: Praca dyplomowa
MARC
- 001 a MOL828 n MOL828-3815
- 002 b 1 f a
- 100 1 BYCZEK, Emilia
- 100 1 GÓRSKA, E. promotor
- 200 a Analiza marketingowa i finansowa Przedsiębiorstwa Usług Hotelarskich i Turystycznych
- 201 f Emilia Byczek, promotor E. Górska
- 210 a Warszawa c WSEiZ d 2004
- 215 a [1], 123 s. b il. c 30 cm
- 225 a Wydział Zarządzania x Kierunek: Zarządzanie i Marketing x Specjalność: Zarządzanie przedsiębiorstwem
- 300 a Praca dyplomowa
- 600 a Zarządzanie i Marketing 2004
- 820 a 3815 b WZ/3815
Dublin Core
Indeksy
- Autor (Twórca):
- Sygnatura: WZ/3815
- Data: 2004
- Tytuł: Analiza marketingowa i finansowa Przedsiębiorstwa Usług Hotelarskich i Turystycznych
- Miejsce wydania: Warszawa
- Słowa kluczowe: Zarządzanie i Marketing 2004
Egzemplarze
Aby móc wypożyczać musisz mieć założoną kartę czytelnika
- Sygnatura: WZ/3815
- Lokalizacja egzemplarza: Czytelnia